Shop Mobile More Submit  Join Login
Sweeney Simpson. by BUBBLE89 Sweeney Simpson. by BUBBLE89
Homer Simpson as Sweeney Todd. x'3
Love that movie<3

Made by hand.


Homer,The Simpsons(c)Matt Groening, FOX

Sweeney Todd(c)Tim Burton and... ?_? London? haha
Add a Comment:
 
:iconharley-jay:
Harley-Jay Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist Traditional Artist
this is soooooo funny. i love it! very well done! :D :D
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Apr 20, 2012  Hobbyist General Artist
Haha aw thank you! It's rather old though x3
Reply
:iconcody0425:
cody0425 Featured By Owner Apr 11, 2012
i love it cool
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Apr 11, 2012  Hobbyist General Artist
thanks :3
Reply
:iconlovelymissrose:
LovelyMissRose Featured By Owner May 15, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Or maybe Flanders as Judge Turpin.. =.=
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist General Artist
Omg yes that would be epic!
Back in the days when I drew this I imagined Flanders as Judge Turpin. I think I started a pic of when Homer cut Flanders.. but I think it didn't turn out so good. x3
Reply
:iconlovelymissrose:
LovelyMissRose Featured By Owner May 16, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Ah x3
The reason I thought Moe at first was because Moe was always trying to get with Marge and was always rather spiteful. Then I thought Flanders because Flanders is Homer's enemy.
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah that's a good point. :3
Reply
:iconlovelymissrose:
LovelyMissRose Featured By Owner May 15, 2011  Hobbyist Traditional Artist
That would make a pretty epic crossover! I can just picture it!:

Homer Simpson- Sweeney Todd {obv.}
Lindsay Naegle- Mrs. Lovett
Marge Simpson- Lucy Barker/Beggar Woman
Moe Syzslak - Judge Turpin
Barney Gumble- Beadle Bamford
Lisa Simpson- Johanna Barker
Milhouse Van Houten- Anthony Hope
Julio- Mr. Pirelli
Bart Simpson- Toby Ragg
And the story's being told by Maggie ^^
Reply
:iconjasmine-green:
jasmine-green Featured By Owner Feb 16, 2011
fantastic!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Feb 17, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks ^^
Reply
:icontirese:
tirese Featured By Owner Feb 8, 2011
haha, funny concept.
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Feb 8, 2011  Hobbyist General Artist
Thanks :)
Reply
:iconthecaptivespirit:
TheCaptiveSpirit Featured By Owner Oct 10, 2010
Awesome pic!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Oct 10, 2010  Hobbyist General Artist
Hehe thanks ^^
Reply
:iconlookerpie:
lookerpie Featured By Owner Jul 23, 2010  Student Traditional Artist
so cool
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Jul 23, 2010  Hobbyist General Artist
thanks XD
Reply
:iconpaintkiller93:
paintkiller93 Featured By Owner Mar 5, 2010  Student General Artist
just homer with that hair makes it funny. since its sweeney todd, its a fav.
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Mar 5, 2010  Hobbyist General Artist
Haha thank you : D
Reply
:iconstee16:
stee16 Featured By Owner Aug 6, 2009
HAHAH, that's really cool!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Aug 6, 2009  Hobbyist General Artist
Thanks. ^^
Reply
:iconcaroswimming:
caroswimming Featured By Owner Mar 2, 2009   Photographer
hahahahahahaha =)
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Mar 2, 2009  Hobbyist General Artist
XD I have to do a new version of this sometime.
Reply
:iconninja91:
ninja91 Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist Traditional Artist
ouu this is best and very very good.you are good drawing .wauuuuuuuuu
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Feb 10, 2009  Hobbyist General Artist
haha thanks x3
Reply
:icongothicfeverdream:
GothicFeverDream Featured By Owner Feb 5, 2009
oh man thats so awesome
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Feb 6, 2009  Hobbyist General Artist
Haha thanks. ^^
Reply
:icongothicfeverdream:
GothicFeverDream Featured By Owner Feb 7, 2009
hehe ur welcome:)
Reply
:iconmatrixdll:
matrixdll Featured By Owner Nov 29, 2008
N-i-i-i-c-e! =)
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Nov 30, 2008  Hobbyist General Artist
Thank you : 3
Reply
:iconpyromaniacvampire:
PyromaniacVampire Featured By Owner Oct 27, 2008  Professional Traditional Artist
LOOOOL!
Awesome crossover!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Oct 27, 2008  Hobbyist General Artist
Haha thank you. xD
Reply
:icontik-tik-tik:
Tik-Tik-Tik Featured By Owner Jun 22, 2008
LOL that's so funny:D
love it
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Jun 23, 2008  Hobbyist General Artist
Haha thank you. =^^=
Reply
:icondarth-poli-elric:
darth-poli-elric Featured By Owner May 15, 2008
xDD So crazy!!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist General Artist
yes XD
Reply
:iconrlj2gamewiz:
RLJ2GameWiz Featured By Owner May 15, 2008
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner May 16, 2008  Hobbyist General Artist
HAHAHAHAHHAHHAHAHAHA
Reply
:iconrlj2gamewiz:
RLJ2GameWiz Featured By Owner May 17, 2008
My ribs hurt laughing too much HAHAHAHAHAHAHA:XD:
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner May 18, 2008  Hobbyist General Artist
lol x'3
Reply
:iconamanda-j:
amanda-j Featured By Owner Apr 12, 2008  Hobbyist Digital Artist
Wow, it's really cool :D
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Apr 12, 2008  Hobbyist General Artist
ha ha thank you ^_^
Reply
:iconmelaniegracey:
MelanieGracey Featured By Owner Mar 23, 2008  Student Digital Artist
...Wow. That's really close to something I did (but with Sideshow Bob).
It's great, though. :D
Reply
:icongreatcinalone23:
greatcinalone23 Featured By Owner Mar 23, 2008
Hah, that's genious! :XD:

Are you planning to do Marge as Mrs Lovett?
Reply
:iconplcthecd:
PLCTheCd Featured By Owner Mar 21, 2008
:rofl: I can imgaine seeing Homer eating all the "Special Meat" pies!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Mar 22, 2008  Hobbyist General Artist
HAHA :laughing: aah me too. x3
Thanks for the comment<3
Reply
:iconladyvandalegribble:
LadyVanDaleGribble Featured By Owner Mar 10, 2008   General Artist
AWW! Wonderful!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Mar 12, 2008  Hobbyist General Artist
Haha thanks! ^^
Reply
:iconxxbwueangelz:
xxbwueangelz Featured By Owner Mar 9, 2008
lol! that is so funni!!
Reply
:iconbubble89:
BUBBLE89 Featured By Owner Mar 10, 2008  Hobbyist General Artist
Haha. xD Thanks~
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 6, 2008
Image Size
94.2 KB
Resolution
415×699
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,855 (2 today)
Favourites
176 (who?)
Comments
81
Downloads
99
×